Every Noise at Once · slovenian rock   scan   list   playlist   intro   pulse   edge   new
Rok n band»
Dicky B. Hardy»
Faraoni»
Pop Design»
Ana Pupedan»
Kingston»
Ali En»
Prisluhnimo Tišini»
Šank Rock»
Laibach»
Interceptor»
HIC ET NUNC»
Gal in galeristi»
Hamo & Tribute 2 Love»
Miro Novak»
Magnifico»
Kuzle»
Billysi»
Oto Pestner»
Andrej Šifrer»
Martin Krpan»
Demolition Group»
Backstage»
VIA OFENZIVA»
Res Nullius»
Pankrti»
Dan D»
Adi Smolar»
Big Foot Mama»
Leonart»
Multiball»
Klemen Klemen»
Don Mentony band»
Rudi Bučar»
VLADO KRESLIN IN MALI BOGOVI»
Sausages»
Vlado Kreslin»
Srečna Mladina»
Sokoli»
Niet»
Bepop»
Gušti In Polona»
Tinkara Kovač»
Drustvo mrtvih pesnikov»
Elvin Jackson»
Ego Malfunction»
Tomaž Pengov»
Avtomobili»
ADI SMOLAR IN LETEČI POTEPUHI»
Orlek»
Gušti»
Janez Bončina Benč»
Los Ventilos»
Flirrt»
Olivija»
Crazed farmers»
TABU»
Neca Falk»
Siddharta»
Tomaz Domicelj»
Trkaj»
Zoran Predin»
Katalena»
Peter Lovšin»
The Stroj»
Lara Baruca»
Zablujena generacija»
Psycho-Path»
Partizanski pevski zbor»
Zaklonišče prepeva»
Lačni Franz»
Divji Kojoti»
Neisha»
Lumberjack»
Majda Sepe»
Anavrin»
Iztok Mlakar»
Billy's private parking»
Alo!stari»
Bele Vrane»
Slon In Sadež»
Zmelkoow»
Mi2»
Terra Folk»
malaysian indie»
twin cities indie»
asbury park indie»
edmonton indie»
italian alternative»
euskal rock»
turkish rock»
indie nordeste argentino»
norwegian rock»
lo star»
kingston on indie»
san marcos tx indie»
hamilton on indie»
indie canario»
slovenian pop»
portuguese rock»
slovenian rock»
croatian indie»
australian rock»
stl indie»
pinoy rock»
kent indie»
smooth saxophone»
experimental indie»
plunderphonics»
montreal indie»
baltic folk»
tribute»
indie jazz»
folktronica»
afrofuturism»
italian jazz fusion»
japanese experimental»
chinese experimental»
glitch pop»
guam indie»
lithuanian folk»
virginia indie»
belly dance»
uk contemporary jazz»
multidisciplinary»
world fusion»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 5,351 genre-shaped distinctions by Spotify as of 2021-04-12. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.