Every Noise at Once · ryukoka   scan   list   playlist   intro   pulse   new
Ichiro Kinebuchi»
Efumi Nari»
Aoya Noriko»
Awaya Noriko»
Akiko Hutaba»
Shoji Taro»
Yamaguchi Yoshiko»
Inoue Shizuo»
Senro Kawarya»
Akasaka Konme»
Otomaru»
Uehara Bin»
Ichimaru»
Oku Akira»
Masao Fukuda»
Isamu Yoshii»
Saijo Yaso»
Dick Mine»
Efumi Nari»
Mitsuko Nemoto»
Okamoto Atsuro»
Michi Ako»
Koichi Matsumura»
Kikutaro Takahashi»
Ikuya Shimada»
Eguchi Yorushi»
Hanko Kagurazaka»
岡晴夫»
笠置シヅ子»
Ichiro Wakahara»
Wakayama Akira»
Sone Shirou»
Okuda Ryouzou»
Shodai Columbia Rose»
藤本二三代»
榎本美佐江»
神楽坂浮子»
田代美代子»
Isao Hayashi»
Teruko Akatsuki»
曽根史郎»
Mifune Hiroshi»
Riki Miyagawa»
東海林太郎»
Kosaka Kazuya»
Tokuyama Tamaki»
Kasuga Hachirou»
四家文子»
Miyagi Mariko»
Club Nisei Orchestra»
近江俊郎»
Noboru Kirishima»
二葉あき子»
轟夕起子»
藤原亮子»
Hayashi Isao»
Komadori Sisters»
Watanabe Hamako»
森繁久彌»
小林千代子»
宇都美清»
Kikuchi Akiko»
岡本敦郎»
Columbia Rhy»
Matsudaira Akira»
三浦洸一»
Oka Haruo»
Nagata Toyoko»
藤山一郎»
Obata Minoru»
Tsumura Ken»
市丸»
Miss Columbia»
由利あけみ»
Michi Ako»
伊藤久男»
Sanjo Machiko»
松尾和子»
Kawada Masako»
Frank Nagai»
Otomaru»
Matsushima Utako»
並木路子»
ディック・ミネ»
Kusunoki Shigeo»
Noriko Awaya»
Eto Kunieda»
Sato Chiyako»
徳山たまき»
Kouichi Aoki»
Hirano Aiko»
Yayoi Tanaka»
Tadaharu Nakano»
Nakano Tadaharu»
Fujiyama Ichiro»
Takeo Fujishima»
Futaba Akiko»
Takada Koukichi»
Okamoto Atsurou»
乙羽信子»
Kouta Katsutaro»
羽衣歌子»
灰田勝彦»
Masao Koga»
平野愛子»
Shoji Taro»
久保幸江»
Akasaka Koume»
佐藤千夜子»
初代 鈴木正夫»
Hisao Ito»
暁テル子»
Seki Taneko»
Seki Taneko»
生田恵子»
藤原義江»
藤本二三吉»
服部富子»
Oka Haruo»
久慈あさみ»
rabindra sangeet»
ryukoka»
breakcore»
ebm»
hardcore breaks»
deep hardcore»
breakbeat»
rave»
hardcore techno»
deep happy hardcore»
deep uplifting trance»
electro-industrial»
dark electro-industrial»
tekno»
hard trance»
bouncy house»
happy hardcore»
j-core»
dutch trance»
dark electro»
futurepop»
aggrotech»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 5,694 genre-shaped distinctions by Spotify as of 2021-11-19. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.