Every Noise at Once · maloya   scan   list   playlist   intro   pulse   edge   2020   new
Tifrid Maloya»
Marie Helen Et Ses Créol's»
Gilberte»
Gaby Et Les Soul Men»
Jean-Claude Viadère»
Groupe Dago»
Francoise Guimbert»
Tradition Maloya»
Zanmari Baré»
Lo Rwa Kaf»
Simon Lagarrigue»
Gramoun Bébé»
La famille Gado»
Gadiembé Maloya»
Eliard Ranggeh»
Gramoun Sello»
Ras Mélé»
Mars tou sel»
Tambourissa Maloya»
Julien Manent»
Marmay la kour»
Firmin Viry»
Recet Pei»
Pierrot Vidot»
Zarlor»
David Saman»
Ichaye Bernard»
DIATSIKA MALOYA»
Daniel Sandié»
Maxime Lahope»
Cormoran Group»
Hervé»
Christine Salem»
Jacqueline Farreyrol»
Winston McAnuff & Fixi»
Johann Berby»
Meddy Gerville»
Sayaman»
S6X»
Ti Fock»
Fabrice Legros»
Nathalie Natiembe»
Baster»
Maloy'az»
Ziskakan»
Zanaka Maloya»
Frédéric Joron»
Bernard Joron»
Simangavole»
Alain Péters»
Grèn Sémé»
Hervé Imare»
René Lacaille»
Danyèl Waro»
Jean-Didier Hoareau»
Lindigo»
Ti Fred»
Ann O'aro»
Groove Lélé»
Michou»
Kiltir»
Granmoun Lélé»
Melanz Nasyon»
Davy Sicard»
Ousanousava»
Philippe Patricia»
Stéphane Grondin»
Tikok Vellaye»
Amba»
Carrousel»
Groupe Etinsel Maloya»
Ti Sours»
Saodaj'»
Okilé»
Kalou Pilé»
Kreolokoz»
Wati Watia Zorey Band»
Alex Sorres»
candombe»
mbalax»
afropop»
rap espanol»
marrabenta»
musica indigena latinoamericana»
sega»
beninese pop»
benga»
parody»
haur kantak»
austropop»
rap napoletano»
cuban alternative»
chanson paillarde»
reunion pop»
maloya»
griot»
surinamese pop»
kindie rock»
cancion infantil mexicana»
maracatu»
indie dream pop»
japanese dream pop»
indian instrumental rock»
japanese celtic»
touken ranbu»
shoegaze»
kamen rider»
shanghai indie»
anime game»
polish psychedelia»
russian shoegaze»
shoegaze brasileiro»
taiwan experimental»
japanese post-rock»
bristol indie»
dream pop»
martial industrial»
ethereal wave»
german prog»
modern dream pop»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 5,475 genre-shaped distinctions by Spotify as of 2021-06-11. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.