Every Noise at Once · belgian classical piano   scan   list   playlist   pulse   new
Emile Wambach»
Alexander Gurning»
Els Biesemans»
Veerle Peeters»
Luc Devos»
Thomas Dieltjens»
Olivier De Spiegeleir»
Florian Noack»
Stephane Ginsburgh»
Johan Schmidt»
Jozef De Beenhouwer»
Dmytro Sukhovienko»
Edgar Tinel»
Mireille Gleizes»
Marcel Maas»
Dominique Cornil»
Piotr Lachert»
Clément Doucet»
Jean-Claude Vanden Eynden»
Edna Stern»
Irina Lankova»
Andrei Nikolsky»
Michel Block»
Julien Libeer»
Steven Vanhauwaert»
Duo Crommelynck»
Florence Millet»
Mikhaïl Faerman»
David Ezra Okonsar»
Peter Ritzen»
Claire Chevallier»
Seenu Singh»
Matthieu Idmtal»
Jan Blockx»
Emmanuel Durlet»
Jan Huylebroeck»
Stéphane De May»
Peter Vanhove»
Stefan Askenase»
Maxence Pilchen»
Alex de Vries»
Catherine Mertens»
Diane Andersen»
Thérèse Malengreau»
Jan Michiels»
Marie François»
Lies Colman»
Arthur De Greef»
Dirk Herten»
Claude Coppens»
Nicolas Callot»
Liebrecht Vanbeckevoort»
Bart Van Caenegem»
Jean-Luc Plouvier»
Joseph Gregoir»
Eliane Reyes»
romanian classical piano»
swiss classical piano»
polish classical piano»
czech classical piano»
caucasian classical piano»
classical piano»
french classical piano»
nordic classical piano»
austrian classical piano»
hungarian classical piano»
australian classical piano»
balkan classical piano»
chinese classical piano»
baltic classical piano»
belgian classical piano»
polish classical»
latin american classical piano»
israeli classical piano»
american classical piano»
russian classical piano»
historic piano performance»
cantaditas»
happy hardcore»
j-core»
bubblegum dance»
jump up»
deep vocal house»
hardcore breaks»
bouncy house»
italo dance»
spanish electropop»
deep happy hardcore»
deep hardcore»
breakbeat»
super eurobeat»
eurodance»
hard bass»
ragga jungle»
eurobeat»
deep discofox»
hardcore techno»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 5,670 genre-shaped distinctions by Spotify as of 2021-10-22. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.