Every Noise at Once · yuri   scan   playlist   intro   pulse   new
Noa Himesaka(CV.Akari Kito)»
Hana Shirosaki(CV.Maria Sashide)»
Miyako Hoshino(CV.Reina Ueda)»
Hinata Hoshino(CV.Rika Nagae)»
Nanamori-Chu☆Live Stars»
Ayano (CV: Saki Fujita)»
Koyori Tanemura(CV.Hitomi Ohwada)»
Kanon Konomori(CV.Naomi Ohzora)»
Kyouko (CV: Yuka Ootsubo)»
あかり(CV:三上枝織)»
Akari (CV: Shiori Mikami)»
京子(CV:大坪由佳)»
吉川ちなつ(CV:大久保留美)»
Nanamori-Chu☆Goraku-Bu»
杉浦綾乃(CV:藤田咲)»
大室櫻子(CV:加藤英美里)»
Akaza Akari (CV: Shiori Mikami)»
さくひま*ひまさく»
Toshino Kyoko (CV: Yuka Otsubo)»
さくひま»
星野ひなた(CV.長江里加)»
Oomuro Sakurako (CV: Emiri Katou)»
Yoshikawa Chinatsu (CV: Rumi Okubo)»
Sakuhima Himasaku (Oomuro Sakurako [CV: Emiri Kato]»
吉川ちなつ(CV:大久保瑠美)»
Furutani Himawari (CV: Suzuko Mimori)»
船見結衣(CV:津田美波)»
星野みやこ(CV.上田麗奈)»
白咲花(CV.指出毬亜)»
Ikeda Chitose (CV: Aki Toyosaki)»
Takuro Iga»
歳納京子(CV:大坪由佳)»
Funami Yui (CV: Minami Tsuda)»
わたてん☆5»
Shunsuke Morita»
小之森夏音(CV.大空直美)»
池田千歳(CV:豊崎愛生)»
赤座あかり(CV:三上枝織)»
種村小依(CV.大和田仁美)»
SAKURA*TRICK»
Wataten5»
姫坂乃愛(CV.鬼頭明里)»
Sugiura Ayano (CV: Saki Fujita)»
古谷向日葵(CV:三森すずこ)»
ちなつ(CV:大久保瑠美)»
Yui (CV: Minami Tsuda)»
結衣(CV:津田美波)»
Nanamori-Chu☆Seitokai»
魔女っ娘ミラクるん(CV:竹達彩奈)»
Majokko Mirakurun (CV: Ayana Taketatsu)»
french post-punk»
italian new wave»
shibuya-kei»
yuri»
shonen»
seinen»
dance-punk»
japanese vtuber»
rebel blues»
mexican indie»
vocaloid»
precure»
japanese new wave»
gochiusa»
new rave»
bitpop»
indietronica»
japanese electropop»
aikatsu»
monterrey indie»
yaoi»
jazz chileno»
geek folk»
electric bass»
psychedelic folk»
south african modern jazz»
sound collage»
modern big band»
inuit traditional»
jazz mexicano»
outsider»
musica sarda»
deutsch disney»
belgian modern jazz»
native american»
finnish jazz»
gotlandsk musik»
turkish modern jazz»
song poem»
auteur-compositeur-interprete quebecois»
singer-songwriter»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 5,173 genre-shaped distinctions by Spotify as of 2021-01-20. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.