Every Noise at Once · taiwan hip hop   scan   playlist   intro   pulse   edge   2019   new
三小湯 | 鄭宇伶»
Ziggy, BR, 賴慈泓, TroutFresh, 好球先生, 熊仔, RPG, 大支»
三小湯 | Babu»
鳥屎»
楊賓 Young B»
紫幫»
呂士軒 | ØZI | 吳卓源 | 熊仔 | B.C.W | Barry | 大支»
CHILLBAKA»
黃晟翔»
3小湯 Triple T»
黃立成»
MC HotDog熱狗、ESO瘦子»
TrayLu»
SOWUT | 厭世少年»
喬智»
宇洋鐘»
小春Kenzy»
麻辣頌Malasung»
SAVAGE.M»
湯捷»
大衛蕭»
草屯囝仔»
JAYRoll»
CHING G SQUAD»
萬能麥斯»
K!ddingboi»
馮玟璇»
E.SO»
高浩哲 K-HOW»
水水Mizu98»
8ball»
SJIN»
Xiao Ren»
G22»
TB Damn»
蛋堡 x 黃玠»
莫宰羊»
YZ于耀智»
BG8LOCC»
DJ MR.GIN»
陳政文»
西屯純愛組»
吳昱儒»
Marz23»
Steven.YW 史蒂芬»
DripO.»
Dudu King»
RPG»
高爾宣 OSN»
Yeemao»
SOWUT»
參劈»
CED»
IVAN 艾文»
關東主GUAN»
盧子杰 James Lu»
187INC»
薛仕凌»
臭屁嬰仔»
Colbie王思涵»
自由發揮»
Leo王»
玖壹壹»
SmashRegz»
HSIEN CHAN»
Project W»
ØZI»
MC 耀宗»
NICKTHEREAL»
DJ Didilong»
婁峻碩»
Kumachan»
Sowut»
Shadow Project»
宋岳庭»
Gordon»
MC HotDog»
LucyPIE 鹿希派»
JY»
GhostModeEnt»
chillaxe»
wackyboys»
Dizzy Dizzo»
陳瑾緗 Allyson»
Pony5ibe»
HowZ»
大囍門»
DUF»
貝婷大師»
BCW»
Soft Lipa»
ZeoWater»
Starr Chen»
沈懿»
LC»
T-ONE»
孫尤安»
TroutFresh»
FRαNKIE阿法»
唐仲彣»
G.U.T.S»
Yappy»
Finesse'Boy»
Joey Huang»
ZENBØ»
大支»
李紅»
頑童Mj116»
奎仔»
Miss Ko»
屁孩 Ryan»
黃立成 & 麻吉»
VINZ-T»
rap alagoano»
indonesian hip hop»
hong kong hip hop»
pinoy hip hop»
taiwan pop»
texas latin rap»
finnish hip hop»
pakistani hip hop»
thai hip hop»
lgbtq+ hip hop»
hip pop»
greek hip hop»
trap cristao»
chinese hip hop»
rap cristao»
namibian pop»
danish hip hop»
albanian hip hop»
taiwan hip hop»
lithuanian hip hop»
asian american hip hop»
malaysian tamil pop»
zampogna»
japanese psychedelic»
bagpipe marching band»
experimental psych»
rock in opposition»
drone psych»
bagpipe»
indonesian experimental»
canterbury scene»
neofolk»
pop violin»
turkish experimental»
japanese psychedelic rock»
norwegian experimental»
zeuhl»
police band»
scottish smallpipe»
slowcore»
canadian post-rock»
modern psychedelic folk»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 4,707 genre-shaped distinctions by Spotify as of 2020-08-06. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.