Every Noise at Once · starogradska   scan   playlist   intro   pulse   new
Zdenko Obad»
Jovan Parajlic»
Obrenović Danica»
Duet Obradovic Brajic»
Tradafilović Aleksandar»
Bralić Tihomir»
Đurić Živka»
Aleksandar Dejanovic»
Ansambl Raspejani Kavadarčani»
Ansambl Svilen Konac»
Ansambl Sumadija»
Čajić Ratko»
Sivčević Ljiljana»
Duet Đurić-Runjajić»
Nada Rodic»
Stojanova Irina»
Ansambl Raspejani Dojrančani»
Banatski Kicosi»
Filigrani Band»
Đokić Divna»
Ansambl Urošević»
Đoković Divna»
Dusan Jaksic»
Serenada»
Lazarević Branka»
Ansambl Raspejani Negotinčani»
Slavko Perovic»
Bačić Ljubiša»
Dusan Dancuo»
Anica Zubovic»
Zoran Gajic»
Mile Bogdanovic»
Zivan Milic»
Svilen konac»
Legende»
Dusko Jaksic»
Razni Izvođači»
Milić Anđelija»
Zvonko Bogdan»
Olivera Markovic»
Krsta Petrović»
Kvartet Studio»
Kevser Selimova»
Polovina Himzo»
Miki Jevremovic»
Branimir Djokic»
Orkestar Romansa»
Stupica Mira»
Aleksandar Trandafilovic»
Radmila Bakocevic»
Bora Spuzic Kvaka»
Peić Mirjana»
Rade Petrovic»
Tamburasi Ad Libitum»
Narakord»
Ljiljana Sljapic»
Ansambl Resenčani»
Dragoljub Lazarevic»
Čajić Rale»
Djordje Marjanovic»
Miroslav Ilic»
Sajka»
Bogdanovic Miodrag Mile»
Sekstet Skadarlija»
Ansambl Lole»
Dubravka Nesovic»
Zoran Kalezić»
Predrag Gojkovic Cune»
Ansambl Narakord»
Ivana Pandurovic»
Prilepski Esnafi»
Starogradske Ensemble»
Đorđević Mila»
Radmila Dimic»
Laković Dragan»
Bogdanović Milan»
Pandurović Ivana»
Albulj Vera»
Nešović Dubravka»
Obrenić Danica»
Nino Veličkovski»
Šljapić Ljiljana»
Luković Miodrag»
slovak folk»
sevdah»
albanian folk»
classic turkish pop»
serbian folk»
nueva ola chilena»
kosovan folk»
cancion melodica»
croatian folk»
tamburica»
starogradska»
narodna muzika»
folk cantabria»
trip hop»
minimal wave»
ninja»
big beat»
illbient»
experimental club»
drill and bass»
finnish electro»
downtempo»
deep hardcore»
early synthpop»
doujin»
c64»
proto-techno»
electronica»
chinese electronic»
breakcore»
glitch hop»
demoscene»
bass music»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 4,700 genre-shaped distinctions by Spotify as of 2020-08-05. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.