Every Noise at Once · spanish classical piano   scan   playlist   pulse   new
Luis Fernando Pérez»
Emili Brugalla»
Rafael Orozco»
Miguel Zanetti»
Juan José Mudarra Gámiz»
Miguel Baselga»
Santiago L. Sacristán»
Pablo Amoros»
Miguel Ángel R. Laiz»
Ruben Ramiro»
Javier Negrín»
Juan Pérez Floristán»
Sofia Puche»
Albert Attenelle»
Miquel Farre»
Josep Colom»
Marta Zabaleta»
Javier Perianes»
Pedro Casals»
Ananda Sukarlan»
Albert Guinovart»
Ángeles López Artiga»
Ana Guijarro»
Miquel Villalba»
Alfonso Gómez»
Eduardo Frías»
Jordi Masó»
Alvaro Cendoya»
Alberto Urroz»
Luis Aracama»
Joaquín Soriano»
Guillermo Gonzalez»
Laura Farré Rozada»
Maria Garzón»
Daniel del Pino»
Josu Okiñena»
Mario Prisuelos»
Josu De Solaun»
Rosa Sabater»
Daniel Ligorio»
Joaquin Achúcarro»
Gonzalo Soriano»
Hernán Milla»
Alicia de Larrocha»
Pablo Galdo»
Mariana Gurkova»
Alba Ventura»
Amparo Iturbi»
Leonora Mila»
Pedro Piquero»
Jose' Iturbi»
Juan Carlos Rodríguez»
Enrique Bernaldo de Quirós»
Emili Blasco»
Gustavo Diaz Jerez»
Rosa Torres-Pardo»
Adolf Pla»
Esteban Sánchez»
Antoni Besses»
classical harp»
spanish classical piano»
chinese classical piano»
classical trombone»
italian classical piano»
german classical piano»
japanese classical piano»
british classical piano»
latin american classical piano»
caucasian classical piano»
nordic classical piano»
balkan classical piano»
austrian classical piano»
mexican classical»
taiwan classical performance»
australian classical piano»
early romantic era»
american classical piano»
classical piano»
japanese classical performance»
turkish classical performance»
discofox»
electronic rock»
hardcore techno»
remix product»
j-core»
ragga jungle»
bubblegum dance»
denpa-kei»
partyschlager»
japanese electropop»
cantaditas»
eurodance»
deep happy hardcore»
oktoberfest»
eurobeat»
bouncy house»
deep vocal house»
spanish electropop»
swedish eurodance»
deep discofox»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 5,002 genre-shaped distinctions by Spotify as of 2020-10-25. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.