Every Noise at Once · shakuhachi   scan   playlist   intro   pulse   new
Raphael Angier»
Bamboo Flute Orchestra»
Ralph Samuelson»
Seizan Ishigaki»
Satomi Saeki And Alcvin Takegawa Ramos»
John Kaizan Neptune»
James Ashley Franklin»
Takeo Izumi»
Housei Ueda»
Goro Yamaguchi»
Masakazu Yoshizawa»
Jürg Zurmühle I Ueli Derendinger»
Kojiro Umezaki»
薫風之音»
Yoshio Kurahashi»
Minoru Muraoka»
Hozan Yamamoto»
Hideo Osaka»
John Singer»
Phil Nyokai James»
Richard Stagg»
Riley Lee»
Yamato Ensemble»
Rodrigo Rodriguez»
Koichi Nazarov Yoshida»
Riley Lee & Andrew MacGregor»
Sôzan Chiaki Kariya»
Houdou Ueda»
Marco Lienhard»
磯村琴保»
Ron Berger And Rick Frystak»
Christopher Yohmei Blasdel»
Randy Raine-Reusch»
Kôzan Kitahara»
Cornelius Boots»
Andrew Macgregor»
Kiku Day»
Un Ryuu»
Watazumida Shuso»
Teruhisa Fukuda»
Ronnie Nyogetsu Reishin Seldin»
Hiroshi Yonezawa»
Duo En»
Watazumido-Shuso»
Stan Richardson»
Ronnie Nyogetsu Seldin»
Yoshikazu Iwamoto»
Michael Chikuzen Gould»
Kaoru Kakizakai»
Vlastislav Matoušek»
Masters Of The Meian-Ryu»
Clive Bell»
Bronwyn Kirkpatrick»
Michel Dubeau»
James Nyoraku Schlefer»
Horacio Curti»
Kohachiro Miyata»
Hidekazu Katoh»
Katsuya Yokoyama»
Masayuki Koga»
Andreas Fuyû Gutzwiller»
田嶋直士»
Yasuada Shinpu»
Alcvin Ryuzen Ramos»
Alcvin Takegawa Ramos»
Reikan Kobayashi»
renaissance»
american 21st century classical»
boy soprano»
british contemporary classical»
spanish renaissance»
italian renaissance»
shakuhachi»
english renaissance»
modern string quartet»
quatuor a cordes»
swedish classical»
german renaissance»
chamber ensemble»
post-romantic era»
string quartet»
viola»
czech contemporary classical»
israeli classical»
japanese traditional»
irish classical»
danish classical»
late romantic era»
jungle»
hip house»
eurodance»
partyschlager»
mahraganat»
cantaditas»
deep vocal house»
spanish electropop»
italo dance»
italo beats»
ragga jungle»
euro hi-nrg»
deep discofox»
breakbeat»
jump up»
melbourne bounce international»
hard bass»
bubblegum dance»
hands up»
discofox»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 4,741 genre-shaped distinctions by Spotify as of 2020-08-12. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.