Every Noise at Once · rhythm game   scan   playlist   intro   pulse   edge   2019   new
Eye Rh»
Ayatsugu_Neverend»
Eye Ac»
hinode»
mikito»
Cc'n'a»
Nicode & M2 U»
Xi Vs Sakuzyo»
5argon»
HΔg»
Louise Penman»
NOMA»
Marc Lin»
Prince Of Wales»
Mai Aoyagi»
Verse Quence (Mjq・Eri)»
Claymore 克雷魔»
Natsuiro Bikini no Prim»
ああああ茶漬け»
Hoskey»
Taku1175+菊池亮太»
onoken feat. moco»
Hidra Xjeil»
EAjRock»
Chou Yawa»
THE THIRD(仮)»
Rabpit»
kors k»
Persona»
XI»
Teikyou»
Kobaryo»
Earthbound Papas»
Roselia»
M2U»
Nikki Simmons»
市ヶ谷有咲(CV.伊藤彩沙)»
Tzu Chien Wen»
Sakuzyo»
Hinatabi Bitter Sweets»
Camellia»
S.Don»
Eyemedia»
Videogame Orchestra»
Voez»
Kat Penkin»
Euchaeta»
Yamajet»
Alpha Legion»
NeLiME»
XI»
Cranky»
Sing Sing Rabbit»
Killerblood»
牛込りみ(CV.西本りみ)»
Poppin'Party»
Himmel»
Jioyi»
t+pazolite»
James Landino»
Tsukasa»
Mytk»
Hamo»
Future After A Second»
»
movies (moimoi×Xceon×Dai.)»
Sun Chen»
Starving Trancer»
Seiryu»
香澄»
戸山香澄(CAST:愛美)»
ハロー、ハッピーワールド!»
Fabric Factory»
Another Infinity»
switchworks»
Eye Xy»
Eye Dt»
Shinichi Kobayashi»
onoken feat. b»
onoken feat. Rin»
Chamber Chu»
V.K»
Hoskey»
Sta»
Mayumi Morinaga»
Xceon»
Onoken»
Gowrock»
Afterglow»
Kaeru Underground»
Pastel*Palettes»
Siromaru»
Mili»
3R2»
花園たえ(CV.大塚紗英)»
山吹沙綾(CV.大橋彩香)»
Aioi»
Ice Bird Studio»
Yuk Cheung Chun Trevor Lin»
Suzumetune»
Edmund Fu»
Titancube»
NICODE»
anime»
synth punk»
dark post-punk»
dark wave»
italian post punk»
gotico brasileiro»
grunge brasileiro»
corrosion»
rhythm game»
future rock»
anime latino»
deep gothic post-punk»
cyberpunk»
industrial rock»
post-punk mexicano»
rock gotico»
digital hardcore»
post-punk brasileiro»
neo-industrial rock»
industrial metal»
bogor indie»
samba de roda»
canto popular uruguayo»
jazz funk»
deep brazilian pop»
traditional folk»
samba»
folklore argentino»
barnemusikk»
shanty»
british folk»
bard»
malawian folk»
bossa nova»
trova»
jazz colombiano»
ainu folk»
moorish traditional»
detske pisnicky»
musica indigena brasileira»
nueva cancion»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 5,068 genre-shaped distinctions by Spotify as of 2020-11-23. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.