Every Noise at Once · okinawan folk   scan   playlist   intro   pulse
名嘉常安、島袋恵美子»
山入端すみ»
Koutoku Tsuha»
Kousei Miyara»
Shoei Kina»
Parsha Club»
Seiei Ganeko»
城間和子»
仲田正江»
Hajime Nakasone»
Nēnēs»
Chitose Hajime»
HY»
Yutaka Sadoyama»
松田一利»
In-Hi»
よなは 徹・新垣 雄・上地 一成»
ラコルド»
松田弘一»
Ikue Asazaki»
Ryukyu Underground»
多嘉良美子»
Kousuke Atari»
Rinken Band»
宮國米男»
CHICO CARLITO»
jimama»
Shuei Kohama»
THE BOOM»
Teihan China»
Rinsho Kadekaru»
神谷千尋»
Chosho Maekawa»
Antei Tamaki»
田場盛信»
RYUKYUDISKO»
Shoukichi Kina & Champloose»
かりゆし娘»
caino»
Minami Kizuki»
千博樂家族樂團»
Ansei Yoshida»
Yukichi Yamasato»
Rimi Natsukawa»
みなみ»
ROACH»
山入端つる»
Seijin Noborikawa»
Sadao China»
Genji Kuniyoshi»
金城 実»
内里美香»
kariyushi58»
ゆいゆいシスターズ»
湧川明»
boy pop»
german worship»
okinawan folk»
canadian pop»
swedish folk pop»
australian indigenous»
mizrahi»
norwegian pop»
new brunswick indie»
israeli pop»
chinese indie»
hebrew pop»
latin christian»
pinoy alternative»
indie catala»
british country»
haitian gospel»
israeli mediterranean»
classic indo pop»
mandopop»
pop quebecois»
world fusion»
chinese experimental»
commons»
guam indie»
vintage french electronic»
lithumania»
experimental rock»
fluxwork»
zolo»
hardvapour»
brazilian experimental»
one-person band»
chamber psych»
deep jazz fusion»
baja indie»
experimental»
industrial»
no wave»
belly dance»
experimental pop»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 2,579 genres by Spotify as of 2019-01-17. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.