Every Noise at Once · nisiotika   scan   playlist   intro   pulse   new
Aggeliki Roditi»
Dimitris Gassias»
Niko Oikonomidis»
Sotiris Margonis»
Antonis Tsichlas»
Despina Tsourou»
Niki Koukoulari»
Anna Karabesini»
Evangelia Ksenopoulou»
Maria Romaiou»
Vaggelis Konitopoulos»
GIANNIS PAVLIDIS»
Thaleia Spanou»
Stathis Koukoularis»
Anna Karampesini»
Stella Konitopoulou»
Giorgos Paragios»
Kaiti Koulia»
Manolis Kritsiotis»
Nikos Kalaitzis»
Giorgos Bagiokis»
Νίκος Οικονομίδης»
Dimitris Zachariou»
Nitsa Kourtidou»
Syrtaki Lovers»
To Konitopouleiko»
Stratis Rallis»
Ourania Sinopoulou»
Stella Marnelaki»
Ellines Akrites»
Vangelis Konitopoulos»
Nikos Karavirakis»
Dikea Chatzidaki»
Kaiti Livanou»
Maria Skoulaxinou»
Periklis Papapetropoulos»
Irini Konitopoulou»
Giannis Kladakis»
Yiorgos Konitopoulos»
Giannis Parios»
Giorgos Mpilis»
Nasia Konitopoulou»
Aggeliki Konitopoulou»
Takis Mexas»
Nikos Oikonomidis»
Giorgos Maglaras»
Kostas Skandalidis»
Irini Derebei»
Giorgos Konitopoulos»
Theologos Mihellis»
Theologos Gryllis»
Paradosiako»
Nikos Kalaintzis»
Nikos Hatzopoulos»
Eleni Legaki»
Mihalis Minakakis»
Leta Korre»
Giannis Pavlides»
Kiriakos Gouvantas»
Eirini Konitopoulou»
FILIPPOS LARDOPOULOS»
Mathaios Giannoulis»
Aimilia Hatzidaki»
Ilias Anastasiadis»
Kiriakos Guventas»
Nikos Armpilias»
Eirini Konitopoulou Legaki»
turkish folk»
kashmiri pop»
nisiotika»
spanish folk»
entehno»
deep motown»
pop romantico»
pakistani pop»
soda pop»
greek folk»
classic italian pop»
irish rebel song»
ye ye»
sufi»
vintage swoon»
folk cantabria»
classic turkish pop»
mexican rock-and-roll»
serbian folk»
classic pakistani pop»
syrian pop»
kurdish folk»
intelligent dance music»
hardvapour»
downtempo»
baja indie»
polish electronica»
fluxwork»
experimental electronic»
abstract idm»
drill and bass»
breakcore»
industrial»
future funk»
demoscene»
proto-techno»
chinese experimental»
witch house»
hyperpop»
minimal wave»
wonky»
dusseldorf indie»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 3,789 genre-shaped distinctions by Spotify as of 2019-12-12. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.