Every Noise at Once · macedonian pop   scan   playlist   intro   pulse   new
Denis Murat»
Aleksandar Nastovski»
Robert Bilbilov & Deana Nikolovska»
Martin Vučić»
John Ilija Apelgrin»
Viktorija Loba»
Sara Markovska»
Dimitar Andonovski»
Dejan Spasić»
Big S Adrenalin»
Simona Poposka»
Amela Musovska»
Adam Labunski»
Jasmina Dimitrovska»
Miyatta»
Patnici»
Sonja Tarculovska»
Elena Petreska»
Magdalena Ena»
Igor Sareski»
Nade Talevska»
Igor Uzunov»
Aleksandar Belov»
Bojan Andov»
Stefan Davidovski»
Tyzee»
Biba Dodeva»
Gjoko Tanevski»
Kristijan Jovanov»
Verica Pandilovska»
Goran Kargov»
Teodora Trajkovska»
Petar Markoski»
Riste Tevdoski»
Lina Pejovska»
Jasmin Mimidinoski»
Adrian Gadža»
Marijan Stojanovski»
Deana Nikolovska»
Aleksandra Pileva»
Lambe Albakovski»
Elvir Mekic»
Toby»
Aneta Kacurkova»
Lozano»
Toni Zen»
Ljupka Dimitrovska»
Boban Spasencovski»
Anita Micova»
Boki 13»
Ezerki»
Next Time»
Dnk»
String Forces»
Zoran Vanev»
Yova Radevska»
Daniel Kajmakoski»
Vlado Janevski»
Toše Proeski»
Andrijana Janevska»
Elena Risteska»
Tijana Dapcevic»
Tamara Todevska»
Karolina Gočeva»
Aleksandra Janeva»
Vlatko Ilievski»
Duke Bojadziev»
Jovan Jovanov»
Slatkaristika»
BOBI ANDONOV»
Kuku Lele»
Adrian Gaxha»
Lastovica»
Kaliopi»
neomelodici»
israeli mediterranean»
rock en espanol»
polish pop»
spanish pop»
mizrahi»
rock kapak»
macedonian pop»
german pop»
milan indie»
italian alternative»
myanmar indie»
japanese city pop»
finnish pop»
indonesian pop»
burmese pop»
italian arena pop»
yugoslav rock»
swedish pop»
australian pop»
turkish pop»
plunderphonics»
japanese experimental»
tavern»
deep jazz fusion»
chinese experimental»
no wave»
vintage french electronic»
experimental indie»
rock keyboard»
rock progresivo mexicano»
brass band»
brazilian experimental»
uk contemporary jazz»
sacred steel»
experimental pop»
experimental»
experimental jazz»
world fusion»
british industrial»
finnish jazz»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 4,700 genre-shaped distinctions by Spotify as of 2020-08-05. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.