Every Noise at Once · kleinkunst   scan   playlist   intro   pulse   edge   new
Neeka En Mauro»
Gudrun Roos»
Lissa Lewis»
Metejoor»
Roland & Wannes»
Luc De Vos»
Raymond Van Het Groenewoud»
Kadril»
Johan Verminnen»
Het Zesde Metaal»
Stan Van Samang»
JackoBond»
Tijs Vanneste»
Buurman»
Stoomboot»
Bruno Vanden Broecke»
Jonas Winterland»
Karen Damen»
Mathieu & Guillaume»
Maurits Pauwels»
Karel Declercq»
Roy Aernouts»
Niels Destadsbader»
Jan Puimege»
Bert De Coninck»
Laïs»
Eva De Roovere»
Loeki Knol»
Ellen Schoenaerts kwartet»
Tourist LeMC»
Lieven Tavernier»
Yasmine»
De Geest»
Bart Peeters»
Willem Vermandere»
Lieven»
Neeka»
Geert Hautekiet»
De Mens»
Mira»
Senne Guns»
Miel Cools»
Wannes Cappelle»
Zjef Vanuytsel»
Flip Kowlier»
Jan De Wilde»
Tom Pintens»
Hans Mortelmans & Groep»
Pieter Embrechts»
Aurelie»
De Held»
Gorki»
Yevgueni»
Tijs Delbeke & Bart Moeyaert»
Frank Vander linden»
Hannelore Bedert»
Kommil Foo»
Fixkes»
Bazart»
Walrus»
Martine de Kok»
Hugo Raspoet»
Lennaert Maes»
Wim De Craene»
Walter Verdin»
Berlaen»
Lenny En De Wespen»
An-Sofie Noppe»
Ronny Mosuse»
Maartje Van Neygen»
Nele Van Den Broeck»
Jelle Cleymans»
RIET»
Biezebaaze»
boy pop»
french rock»
disney portugues brasil»
belgian rock»
flemish folk»
wyoming roots»
kleinkunst»
classic belgian pop»
oaxaca indie»
cantautor»
german ccm»
folk siciliana»
esperanto»
belo horizonte indie»
classic norwegian pop»
belgian pop»
palestinian pop»
indie folk italiano»
german singer-songwriter»
german worship»
waiata maori»
belgian singer-songwriter»
classic icelandic pop»
nouvelle chanson francaise»
deep latin christian»
nova mpb»
industrial»
indie emo»
olympia wa indie»
post-punk»
otacore»
belgian indie rock»
sardinia indie»
slovenian indie»
macedonian indie»
progressive jazz fusion»
witch house»
no wave»
indie tico»
baja indie»
japanese post-punk»
deathrock»
dusseldorf indie»
russian post-punk»
one-person band»
uk post-punk»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 4,388 genre-shaped distinctions by Spotify as of 2020-05-28. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.