Every Noise at Once · klapa   scan   playlist   pulse   edge
Klapa Intrada»
Klapa Kadena»
Puntari»
Klapa Sv. Florijan»
Klapa Medulin»
Klapa Teranke»
Jelsa»
Klapa Putalj»
Klapa Ragusavecchia»
Ivo Pattiera»
Klapa Sol»
Klapa Cakulone»
Klapa Lucica»
Klapa Sufit»
Klapa Nevera»
Klapa Crikvenica»
Ansambl Slobodna Dalmacija»
Klapa Leut»
Klapa More»
Klapa Srdela-Makarska»
Đani Maršan»
Kolapjani»
Dalmatino»
Klapa Maestral»
Klapa Viola»
Tedi Spalato»
Klapa Luka»
Klapa Mirakul»
Klapa Jelsa»
Tomislav Ivčić»
Klapa Sveti Juraj HRM»
Klapa Linđo-N»
Klapa Trogir»
Klapa Luka Ploce»
Klapa Kastav»
Klapa Nostalgija»
Klapa Ošjak»
Klapa Elektrodalmacija»
Klapa Dalmati»
Klapa Grdelin»
Klapa Kolapjani»
Klapa Brodarica»
Klapa Filip Devic-Split»
Klapa Fjaka»
Klapa Sinj»
Meri Cetinic»
Klapa Kampanel»
Vokalisti Salone»
Klapa Versi»
Zenska klapa Luka»
Ribari»
Klapa Ragusa»
Klapa Tragos»
Klapa Kontrada»
Klapa Iskon»
Ansambl Dalmacija»
Klapa Makarska»
Klapa Vela Luka»
Klapa Sv. Juraj HRM»
Klapa Uzorita»
Tomislav Bralic i Klapa Intrade»
Fjaka»
Nenad Kero»
Klapa Cesarice»
Tereza Kesovija»
Klapa Srdela»
Hari Rončević»
Vinko Coce»
Klapa Libar»
Klapa Bonaca»
Klapa Kamen»
Klapa Kaleta»
Klapa Greben»
Klapa Subrenum»
Klapa Cambi»
Jasna Zlokic»
Klapa Split»
Klapa Braciera»
Klapa Intrade»
Klapa Fortunal»
Tomislav Bralic»
Klapa Reful»
Klapa Šibenik»
Klapa Jadrija»
Marijan Ban»
Klapa Fa Lindo»
Klapa Galija»
Klapa Adrion»
Klapa Roc»
Klapa Grobnik»
Klapa Maslina»
Oktet DC»
Klapa Filip Devic»
Klapa Teuta»
Klapa Puntari»
Klapa Linđo»
Klapa Ivan Grozni»
Klapa Neverin»
Kraljevi Ulice»
Klapa DC»
Klapa Kumpanji»
Klapa Navalia»
Klapa Fortica»
enka»
croatian pop»
southern gospel»
klapa»
a cappella»
norwegian gospel»
new beat»
ninja»
breakcore»
mashup»
japanese jazztronica»
breakbeat»
demoscene»
c64»
deep breakcore»
electroclash»
trip hop»
big beat»
deep hardcore»
abstract beats»
glitch hop»
chiptune»
dubstep product»
nu jazz»
dubstep»
hardcore breaks»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
This is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 1536 genres by Spotify. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.