Every Noise at Once · japanese soundtrack   scan   playlist   intro   pulse   edge   new
Harumi Fuuki»
Taro Iwashiro»
Yugo Kanno»
Ryuichi Sakamoto»
Masamichi Shigeno»
Toshihiko Sahashi»
Yoko Kanno»
Kazuki Kuriyama»
羽岡 佳»
Kuniaki Haishima»
Shiro Sagisu»
Kaoru Wada»
Susumu Hirasawa»
Yuki Kajiura»
Goro Yasukawa»
Akira Yamaoka»
Kenji Kawai»
Keiichi Suzuki»
Masakatsu Takagi»
Takeshi Senoo»
Tomoki Miyoshi»
Riichiroh Manabe»
Kenichiro Suehiro»
Yuri Habuka»
Yuji Nomi»
Gary Ashiya»
Takeshi Furukawa»
Shigeru Umebayashi»
Akira Ifukube»
Joe Hisaishi»
林祐介»
Haruomi Hosono»
Jun Miyake»
Nobuhiko Morino»
Takeshi Kobayashi»
加藤久貴»
Hiroyuki Sawano»
Hiroaki Yamashita»
Minami Nozaki»
遠藤浩二»
Takatsugu Muramatsu»
Takashi Kako»
Takefumi Haketa»
JA SEAZER»
Suguru Matsutani»
Taisei Iwasaki»
Naoki Sato»
Toshifumi Hinata»
Kensuke Ushio»
Rita-iota»
Yuki Hayashi»
Masaru Sato»
nordic soundtrack»
cello»
polish ambient»
belgian experimental»
japanese soundtrack»
theremin»
chinese soundtrack»
new age»
australian ambient»
ambient»
argentine ambient»
j-ambient»
anime score»
scorecore»
latin soundtrack»
experimental ambient»
bow pop»
fourth world»
pilates»
dark jazz»
japanese classical»
vintage italian soundtrack»
experimental synth»
euroska»
grime»
j-reggae»
polish reggae»
bhangra»
german ska»
reggae catala»
swedish eurodance»
czsk reggae»
barbadian pop»
kavkaz»
ska espanol»
oktoberfest»
magyar mulatos»
k-pop girl group»
old school nederhop»
chalga»
rap galego»
go-go»
ska catala»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 5,001 genre-shaped distinctions by Spotify as of 2020-10-19. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.