Every Noise at Once · haitian traditional   scan   playlist   new
Eugenie Thermidor»
45 schoolboys»
Christophe Oxilas»
Male singers with marimba»
Veneise Macelise»
Rara band from Pétionville»
Blind minstrel with guitar, young boy with cha-chas»
Libera Borderau and Ti Yogan»
Roger Morisseau and combo»
Meringue Ensemble Aux Calabasses de Nemours Jean-Baptiste»
Les Grandes Vissages De Cyvadier»
Trio Au Chanteclair»
Vaccines Petionville»
Cult priest with bell, spectators»
Ensemble L'avenir»
Wandering Rara band from Pétionville»
Aleanne Francois»
Edgar Derosier»
Ensemble Le Diplomat»
Vaccines of La Perchoire»
Michele Dejean Group»
Valerie Walker»
Ti Band L'avenir»
André Charles»
Pierre Chériza»
Ensemble Webert Sicot»
Dimervil Servers»
Ti Roro»
Frantz Casseus»
Morgina Lavache»
Emerante de Pradines»
El Shaddai, Haut Limbe»
Ti Yogan»
Orchestre Citadelle»
Amos Coulanges»
The Ayida Group»
Bonga & the Vodou Drums of Haiti»
Fabre Duroseau»
Dyaoulé Pemba»
Lavinia Williams Haitian Voodoo Dancers and Musicians»
Jacques Fortere»
Roots Of Haiti»
Jean E. Saint-Eloi»
Haitian Rara»
Vodou»
Tiroro»
Compagnie de Ballet Folklorique Nationale d'Haiti»
Drummers Of The Societe Absolument Guinin»
Jazz Majestic Group»
Libera Borderau»
Afro-Haitian Experimental Orchestra»
Beau Flamme»
Ludovic Lamothe»
Societé Diab en Deuil»
Toto Bissainthe»
Benjamin Reid»
LaFrance Belvue»
Fanfare du Palais National d'Haïti»
Lena Hibbert»
Maestro Walter's Brass Band»
haitian traditional»
moroccan traditional»
rwandan traditional»
jazz guitar»
haitian dance»
jazz flute»
ethnomusicology»
jazz vibraphone»
heavy gothic rock»
gothic alternative»
christian rock»
nightrun»
neon pop punk»
pixie»
grunge pop»
russian alternative»
oshare kei»
german alternative rock»
future rock»
gymcore»
j-pixie»
pop emo»
neo-industrial rock»
heavy alternative»
modern downshift»
post-grunge»
industrial metal»
neue deutsche harte»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 5,002 genre-shaped distinctions by Spotify as of 2020-10-25. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.