Every Noise at Once · haitian gospel   scan   playlist   intro   pulse   edge   new
Fredo Monplaisir»
Jean Claude Derisier»
Rossiny Deronettes»
Sandra Mbuyi»
Gazzman Pierre»
Evy Keys»
Gina Demergeau-Lasseur»
Sr. Candy M. Cher-Frere»
Chorale Deg»
Chantal Saint Fort»
Peeterson St Dic»
Benedict Lamartine»
Revelation Mizik»
Kreyol Gospel Parts»
Peter Mesidor»
Anthony Jeselnik»
Evangel Band»
Maggie Blanchard»
Haitian Artists for Christ»
Total Praise Mass Choir»
Icc Gospel Choir»
Rémy Lochart»
Welmyr Jean-Pierre»
Jeanjean»
Assade Francoeur»
James Smith Alcindor»
Total Praise»
Richard Picotin»
Jackson Chery»
Julien Janvier»
Jeunesse en Mission»
Brother Samuel»
Emmanuel Douyon»
Tibob De Nazareth»
David Metayer»
Rémy Lochard»
Les Frères Deronette»
Les Freres Parents»
Dzany Mpiana»
Jean Jean»
Herold Christophe»
Jude Jean»
Alain Caron / Michel Donato»
Didi Jérémie»
Caribbean Gospel Muzic»
Fr. Luckner Corridon»
Joyous Celebration»
Tibob Pour Nazareth»
Werley Nortreus»
Constance Aman»
Delly Benson»
Yves & Yvan»
Roosevelt Jean-Noel»
Jean René Charles»
Vye Frè»
Gospel Kreyol»
Gilbert Dabady»
Pawol Seles»
Nehemie Theosmy»
Schekina»
Lochard Remy»
country dawn»
okinawan folk»
rock catala»
haitian gospel»
japanese singer-songwriter»
israeli pop»
french worship»
african gospel»
roots americana»
wrock»
slovak pop»
indie catala»
canadian pop»
norwegian pop»
french pop»
j-acoustic»
jewish pop»
euskal rock»
dutch rock»
turkish rock»
croatian pop»
australian indigenous»
cypriot pop»
deep jazz fusion»
hardvapour»
baja indie»
fluxwork»
experimental electronic»
brazilian experimental»
vintage french electronic»
olympia wa indie»
experimental pop»
collage pop»
macedonian indie»
chinese experimental»
commons»
plunder»
wonky»
virginia indie»
montreal indie»
no wave»
japanese experimental»
world fusion»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 3,789 genre-shaped distinctions by Spotify as of 2019-12-12. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.