Every Noise at Once · euphonium   scan   playlist   intro   pulse   new
Bjørn Bogetvedt»
The University of Kentucky Tuba-Euphonium Ensemble»
Demondrae Thurman»
Matt Tropman»
Rossero Cedric»
Christopher Leslie»
Anthony Caillet»
Georg Pranger»
Steven Mead»
David Thornton»
Brian C. Wilson»
Kevin Thompson, euphonium»
HIDENORI ARAI»
Tamao Araki»
Benjamin Pierce»
Lilian Meurin»
Mark Fisher»
Keith Muggeridge»
Matthew Van Emmerik»
Jukka Myllys»
Nick Ost»
Richard Downs»
North Texas Euphonium Quartet»
Eufonix Quartet»
Sotto Voce Quartet»
Grant Jameson»
Jiri Vydra»
Brian Meixner»
Paul Droste»
David Childs»
Danny Helseth»
Fabian Bloch»
Thomas Rüedi»
Pat Stuckemeyer»
Art Lehman»
Kelly Thomas»
Sotto Voce»
Steven Mead & Tomoko Sawano»
Tormod Flaten»
Brian L. Bowman»
Shoichiro Hokazono»
Buzz Newton»
Jorijn Van Hese»
Grzegorz Nagórski Euphonium Electric Quartet»
Adam Frey & Michael Fennelly»
Adam Frey»
Roland Froscher»
Matthew Mireles»
Donald Palmire»
Adam Frey and Damon Denton»
The University of Arkansas Tuba/Euphonium Ensemble»
Gilles Rocha»
Bastien Baumet»
israeli classical piano»
chinese classical piano»
balkan classical piano»
classical piano»
background piano»
classical bassoon»
italian classical piano»
british classical piano»
nordic classical piano»
belgian classical piano»
classical horn»
canadian classical piano»
wind ensemble»
australian classical piano»
dutch classical piano»
american classical piano»
classical tuba»
korean classical piano»
classical trombone»
euphonium»
french classical piano»
tekk»
hardcore techno»
happy hardcore»
deep discofox»
denpa-kei»
wrestling»
vocaloid»
electronic rock»
japanese electropop»
j-core»
cantaditas»
bouncy house»
ragga jungle»
deep happy hardcore»
oktoberfest»
russian rave»
gabba»
deep vocal house»
italo dance»
j-dance»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 5,068 genre-shaped distinctions by Spotify as of 2020-11-23. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.