Every Noise at Once · detske pisnicky   scan   playlist   intro   pulse   new
Jiri Pecha»
Michaela Hanušová»
Ivana Andrlová»
Petra Hrubcova»
Mária Podhradská, Richard Čanaky a Jitka Molavcová»
Dan Bednář»
Jana Šneberková-Kučerová»
Ota Jirák»
Bolek Polivka»
Taneční orchestr ČR»
Štístko a Poupěnka»
Ota Baláž»
Jiří Šneberk»
Markéta Zdeňková»
Nela Boudová»
Otmar Brancuzský»
Ludmila Nopové»
Míša Růžičková»
Pavel Skála»
Ilona Svobodová»
Anna Němcová»
Dada Patrasova»
Milan Baginský»
Mixle v piksle»
Michal Citavý»
Ondřej Vetchý»
Radek Gotz»
Ondřej Kepka»
Václav Chaloupek»
Kolo, kolo mlýnský»
Lubor Šonka»
Roman Cejnar»
Klára Doležalová»
Josef Svejkovský»
Studiový orchestr»
Kühnův dětský sbor»
Petr Kořínek»
Bambini Di Praga»
Písničky Pro Děti SuperStar»
Hana Horká»
Václav Vydra»
František Belfín»
Jaroslav "Olin" Nejezchleba»
Petr Skoumal»
Petr Narozny»
Libuše Šafránková»
Anička Slováčková»
Antonín Jedlička»
Marek Eben»
Stanislav "Klásek" Kubeš»
Milivoj Uzelac»
Patrasova Dada»
Vladimír "Guma" Kulhánek»
Ivan Myslikovjan»
Zbyněk Matějů»
Josef Somr»
Karel Vágner se svým orchestrem»
Dagmar Patrasová»
František Kop»
Pavel Zedníček»
Aťka Janoušková»
Josef Dvořák»
Helena Štáchová»
orchestr Sonic»
Conventus Musicorum»
Kristina Kostková»
Šimon Lenk»
Gabriela Filippi»
Hana Krtičková»
Dana Vavrova»
Sedmihlasek»
Jiřina Bohdalová»
Stepan Konicek»
Tomáš Krček»
shanty»
bard»
nueva cancion»
detske pisnicky»
slam poetry»
malawian folk»
swing italiano»
mluvene slovo»
bush ballad»
histoire pour enfants»
canadian post-punk»
dark post-punk»
gotico brasileiro»
faroese rock»
electronic djent»
estonian metal»
deep gothic post-punk»
italian post punk»
spanish post-punk»
future rock»
south african metal»
rock gotico»
japanese shoegaze»
nintendocore»
cyberpunk»
chinese metal»
rhythm game»
corrosion»
italian gothic»
digital hardcore»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 4,741 genre-shaped distinctions by Spotify as of 2020-08-12. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.