Every Noise at Once · colombian pop   scan   playlist   intro   pulse   edge   2019   new
Greeicy Rendon»
Alexis Escobar»
Mauricio & PalodeAgua»
Pablo Dazán»
Wamba»
Ventino»
Juanpis Gonzalez»
Los Hermanos Medina»
Pasabordo»
Arevalo»
Yeison Jimenez»
Felipe Ospina»
Salo»
Nicolas Mayorca»
Paola Jara»
Nikki Garden»
Arelys Henao»
Morat»
Chago»
Cruel Covy Zoom»
Nabález»
Fredy Burbano»
Gusi»
Irie Kingz»
Manuel Turizo»
Alzate»
Skinny Happy»
Bonka»
Mike Bahía»
Samper»
Cosawena»
Juan Carlos Hurtado»
Ilich»
Karoll Marquez»
Jessi Uribe»
Sin Animo De Lucro»
Naela»
Camilo»
Alejandra Jimenez»
Bemba Colorá»
Carlos Vives»
Farina»
Soraya»
Cali Y El Dandee»
Pedrina»
Flora Martínez»
Sebastian Yatra»
Ivonne Guzmán»
Ines Gaviria»
Juanes»
Jona Camacho»
Sanalejo»
Caravanchela»
Andrés Cepeda»
Ilona»
Santiago Cruz»
Piso 21»
Silvestre Dangond»
Jerau»
Maía»
The Castles»
Nina Rodriguez»
ChocQuibTown»
García»
Coco Jadad»
Pantoja»
Elsa y Elmar»
Greeicy»
El Gaviero»
Bacilos»
Monsieur Periné»
Marbelle»
Siam»
Kali Uchis»
Shakira»
Marcela Cardozo»
Naty Botero»
Fanny Lu»
Francy»
Cabas»
Fonseca»
El Andariego»
Durazno»
Yera»
Jorge Villamizar»
Alkilados»
Lucas Arnau»
Martina La Peligrosa»
Pipe Bueno»
Felipe Peláez»
Feid»
Manuel Medrano»
Paula Arenas»
Arjan»
Wolfine»
guatemalan pop»
albanian pop»
zambian pop»
orquestas de galicia»
togolese pop»
nigerian pop»
colombian pop»
cumbia»
pop reggaeton»
cameroonian pop»
cumbia pop»
latin»
latin pop»
francoton»
malaysian tamil pop»
canadian latin»
pop peruano»
reggaeton»
kaneka»
rap cristiano»
sega mauricien»
kosovan pop»
kyrgyz pop»
salsa cristiana»
norwegian experimental»
zeuhl»
slow core»
martial industrial»
canadian post-rock»
peruvian experimental»
icelandic experimental»
experimental psych»
drone psych»
canterbury scene»
hauntology»
korean experimental»
japanese psychedelic»
polish experimental»
turkish experimental»
avant-rock»
british experimental»
neoclassical»
neofolk»
krautrock»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 3,780 genre-shaped distinctions by Spotify as of 2019-12-05. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.