Every Noise at Once · charango   scan   playlist   intro   pulse   new
Randolf Berrios»
Willy Loredo»
Gerardo Pareja»
Grace Jacqueline Arnez Castillo»
Hector Meriles»
Celestino Campos»
Coco Manto»
Macaria Olguin»
Rolando Goldman»
Fernando Torrico»
Freddy Torrealba»
Mauro Nuñez»
Donato Espinoza»
Oscar Miranda»
William Ernesto Centellas»
Passion Inkanto»
Federico Tarazona»
Eddy Navia»
Gonzalo Hermosa González»
Gabriel Vargas»
Jaime Guardia»
Julio Rocabado»
Florindo Alvis»
Saúl Callejas»
Florencio Oros»
Bonny Alberto Teran»
Julio Lavayén Frias»
Gaston Avila»
Jaime Torres»
CÉSAR REQUENA»
Diego Jascalevich Trio»
Alejandro Camasca Vargas»
Orquesta Argentina de Charangos»
Pukaj Wayra»
Clark Orosco»
Puka Arte en Charango»
Charango en Trío»
Clarck Orosco»
Chuchito Valdes»
Los Laikas»
Los Cholos»
Sol Simiente Sur»
Meriles & Callejas»
Ernesto Cavour»
Willy Rios»
Julio Benavente Diaz»
Los Calchakis»
Jorge Milchberg»
Los Kusis»
Pepe Murillo»
Chano Díaz Limaco»
Alejandro Camara»
William E. Centellas»
Cesar Palacios»
Alfredo Coca»
Jorge Alvarado»
Los Kjarkas»
José Meza»
Los Ch'ullas»
Charanguistas Chilenos»
Charangos de Oro»
latin jazz»
desert blues»
malian blues»
charango»
nubian traditional»
andean»
ngoni»
jazz venezolano»
malagasy folk»
arpa paraguaya»
senegalese traditional»
jazz colombiano»
cuatro venezolano»
musique peule»
jazz caraibes»
swamp blues»
pinoy traditional»
ukulele»
musique touareg»
western saharan folk»
rumba»
progressive alternative»
german post-punk»
glasgow indie»
northamptonshire indie»
corrosion»
tampa indie»
irish indie rock»
belgian indie rock»
industrial rock»
italian post punk»
turkish metal»
oxford indie»
hurdy-gurdy»
manchester indie»
heavy gothic rock»
gothic rock»
reading indie»
neue deutsche todeskunst»
leicester indie»
greek rock»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 3,837 genre-shaped distinctions by Spotify as of 2020-01-17. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.