Every Noise at Once · argentine telepop   scan   playlist   intro   pulse   edge   2018
Mora Navarro»
La Faraona»
Jimena Baron»
Rincón De Luz»
Elsa Pinilla»
Martina Stoessel»
Emanuel Arias»
Benjamín Amadeo»
Floricienta Y Su Banda»
Juan Pedro Lanzani»
Luisana Lopilato»
Agustin Bernasconi»
Fernando Dente»
Oriana»
Verano del 98»
Santiago Ramundo»
Bandana»
Isa TKM»
Rey Sol Marquesi»
Connie Isla»
Gastón Dalmau»
Julián Serrano»
Mariana Espósito»
Consentidos»
Maxi Espindola»
Vanesa Leiro»
Emilia Attias»
Diana Amarilla»
Cris Morena»
Vane Butera»
Nelson John»
Rochi Igarzabal»
Supertorpe»
Juan Darthes»
Nicolás Vázquez»
Mery Granados»
Griselda Siciliani»
Peter Lanzani»
Ivan Nilson»
Gaston Soffritti»
Olivia Viggiano»
Willie Lorenzo»
Brenda Asnicar»
Daniela Herrero»
Niní»
Abel Pintos»
Deborah De Corral»
Los Bonnitos»
Fabiana Cantilo»
Miguel Dias»
Benjamín Rojas»
POL-Y»
Eiza»
Vale Acevedo»
Benja Rojas»
Angela Torres»
Salvapantallas»
Marcela Morelo»
Lolo Fuentes»
CHANO»
Luciano Pereyra»
Tan Bionica»
Teenangels»
Karina»
Floricienta»
Ledian»
Teen Angels»
Natalie Perez»
Lali»
F.A.N.S.»
Dramalove»
Axel»
Oriana Sabatini»
Carlos Nilson»
Love Divina»
Erreway»
Silvina Moreno»
Lelé»
Las Populares»
Valen Etchegoyen»
cumbia pop»
indonesian pop»
swedish pop»
macedonian pop»
swedish idol pop»
eurovision»
italian arena pop»
dangdut»
mexican pop»
talent show»
pop quebecois»
latin arena pop»
argentine telepop»
burmese pop»
german pop»
australian pop»
thai rock»
spanish pop»
neomelodici»
country road»
polish pop»
spanish pop rock»
finnish jazz»
jazz electric bass»
jazz mexicano»
experimental»
krautrock»
belgian modern jazz»
canterbury scene»
spytrack»
vintage french electronic»
jazz chileno»
japanese jazz»
outsider»
glitch»
zeuhl»
brass band»
world fusion»
british experimental»
brazilian experimental»
turkish modern jazz»
didgeridoo»
@EveryNoise ·  glenn mcdonald
Every Noise at Once is an ongoing attempt at an algorithmically-generated, readability-adjusted scatter-plot of the musical genre-space, based on data tracked and analyzed for 2,434 genres by Spotify as of 2018-12-11. The calibration is fuzzy, but in general down is more organic, up is more mechanical and electric; left is denser and more atmospheric, right is spikier and bouncier.
 
Click anything to hear an example of what it sounds like.
 
Click the » on an artist to go to their Spotify page.